vrijdag 29 april 2016

Even een break

Ik was er even tussenuit. Ik zat lekker met een kussentje op de bank. ;-)
 Het begon allemaal met een appje van zusjelief. Een afbeelding van een kabelkussen en de vraag of ik zo iets kon maken. Dat kon ik wel. We appten wat heen en weer. Verschillende voorbeelden die we elkaar lieten zien. En uiteindelijk appte ze een plaatje van een soortgelijk kussen. Dit moest hem worden.
 Met knoopjes aan de achterkant. Ze leverde zelf het garen aan. En ik kon aan de slag.
 Ik breide er op los (nadat ik uitgeplozen had hoe het kussen wat ze uitgekozen had ongeveer gemaakt was. Want ze vond er een zonder patroon) Thuis, in de speeltuin, tijdens de zwemles van Bolleboos en Doerak. Waarna ik vrolijk de tas met kussen in wording en bollen in de kleedkamer liet hangen. Wat een bof dat je dan een buurvrouw hebt die zwemjuf is. Na de lessen kwam zij hem weer bij ons afleveren.
Daarna kocht ik 5 knoopjes die van kokos zijn gemaakt. Precies zoals zusjelief het wilde hebben. Een tijdje geleden heb ik hem afgeleverd. Nu zit zij met een kussentje op de bank. :-)

Geniet van het weekend wat er aankomt. Lekker met een kussentje op de bank?

1 opmerking:

  1. Als ik jouw zus was lag ik elke avond heerlijk op zo'n mooi kussen op de bank en genoot ik er elke dag van. Je zus boft maar met jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Klets gezellig mee en laat een berichtje achter. :-)