maandag 13 juni 2016

Happy valentijn in juni

Jullie anderhalve maand laten wachten op een berichtje. Het is een schande. ;-) En dan volgt er nog een veel grotere schande: ik moet het valentijns cadeautje nog laten zien wat ik aan Mannie gegeven heb. Nee, dat cadeautje was keurig op 14 februari af hoor. En hij heeft het uitgepakt die zondag ochtend. Maar het kwam er gewoon niet van om het hier te plaatsen. Nou ja, als ik dan toch mijn blogschandalen aan het opbiechten ben, dan komt nummer drie ook maar meteen: de tas van Bolleboos waar ik een paar keer overschreef is al lang af. Die wordt ook al lang gebruikt. Maar ik heb er nog niet eens foto's van gemaakt. Laat staan dat hij hier gepost is.

Zo schoon schip. Dus komen er valentijnscadeautjes aan bod. Midden in juni. Krijgen jullie ook weer meteen vlinders in je buik? Je hoeft niet te wachten tot februari 2017 hoor. Morgen een heerlijke barbecue voorbereiden voor je lief, een hartjes slinger haken en boven jullie bed hangen of gewoon een extra dikke knuffel. Het mag ook gewoon nu. ;-)


Het begon met 3 simpele lijstjes in kleuren die ik zelf niet mooi vond. En een leuk bordje dat we kregen toen we net verhuisd waren van een vriendin. Home is wherever I'm with you. Omdat dat helemaal waar is had ik dat bordje meteen in onze slaapkamer gehangen. Nu moet ik eerlijk vertellen dat onze slaapkamer helemaal niet gezellig is. Want we zijn eerst in de woonkamer begonnen met klussen en verbouwen. Toen zijn we aan de kinderkamers begonnen. Onze slaapkamer wacht geduldig tot we daar aan toe zijn gekomen. Wij wachten geduldig mee.

Dat ene leuke, lieve bordje hing daar dus ook heel eenzaam te hangen in de kale ongezellige slaapkamer. Dus maakte ik er nog wat lijstjes bij. Met lieve tekstjes er op. Onze trouwtekst over geloof, hoop en liefde. En wat tekstjes die ik op internet vond. Ik printte het op papier.

Daarna versierde ik de kale lijstjes. De een verfde ik met nagellak. (ja echt waar. Het stonk in het hele huis. Gelukkig vraagt Mannie nooit wat ik nu weer aan het doen ben. De mededeling dat ik knutsel is genoeg) De andere twee beplakte ik met mooi papier. Natuurlijk haakte ik ook. een rozenslinger. Dat kon natuurlijk niet anders. Ik haakte bloemetje, een hartjes slinger die ik over het lijstje hing die we gekregen hadden. En ik plakte een kant en klaar kanten bandje op het laatste lijstjes. Toen pakte ik alles in.

Op zondag ochtend verraste ik Mannie met het cadeautje. Die was meer weg van de tekstjes dan van de lijstjes natuurlijk. Maar met zoveel liefs kon hij niet achterblijven. Dus monteerde hij twee steigerhouten plankjes aan de muur. En zette hij de lijstjes op de plankjes. Samen met nog wat andere decoratie. Ja echt waar, zoals de plankjes er nu uit zien, zo heeft Mannie de spullen er op gezet. Goed hè?

Fijne valentijnsuitingen deze maand.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klets gezellig mee en laat een berichtje achter. :-)