vrijdag 2 februari 2018

Nog een keer over kaarten...

Oke, het wordt misschien een beetje saai. Maar ik heb toch weer een berichtje over kaarten maken. Hoewel de tijd wat schaarser is had ik voor jullie natuurlijk nog wat foto's te goed. Dus bij deze mijn serie vlinderkaarten.

Het was vrij makkelijk om deze kaarten te maken. Bladerend door een magazine kwam ik kaarten tegen met vlinders in het rood. Ik herkende meteen dat ik zelf soort gelijke vlinders in het paars had. Dus was de keuze snel gemaakt. Gewoon namaken die hap. Tenslotte zijn de magazines daar voor bedoeld. ;-)

Natuurlijk heb ik er mijn eigen draai aan gegeven. Maar het is deze keer wel heel erg afgekeken.

Geen kraaltjes met bloemen deze keer. Wel veel gewerkt met plakpareltjes. Gewoon omdat ik dat een keer leuk vond.

Net even anders dan anders dus. Maar een keertje uit de band springen mag toch wel? :-)

1 opmerking:

  1. Ze zijn prachtig! De vorm van vouwen is ook zo mooi. Zo krijg je mooie effecten.

    BeantwoordenVerwijderen

Klets gezellig mee en laat een berichtje achter. :-)